Say what?!

Eeeh, jag måste typ vara den klantigaste i hela världen. Jag går upp och tänkte koka lite te så jag sätter på kastrullen och sätter mig vid datan för att vänta på att vattnet ska bli klart. Jag tycker det tar ovanligt lång tid men reagerar inte så mycket över det utan fortsätter göra ingenting. Efter ett tag tycker jag att det börjar lukta lite konstigt så jag kollar runt och försöker komma på vad det är, men upptäcker ingenting så jag bryr mig inte. Men lukten blir allt starkare och starkare när tiden går och jag börjar undersöka brödrosten och diskmaskinen utan resultat. Efter ca 20 min tycker jag att tevattnet har tagit lite väl lång tid på sig att koka upp, jag menar det brukar ju bara ta några minuter, så jag går och kollar. Jag öppnar kastrull-locket men ser inget vatten. "Men vafan, har allt vatten kokat bort eller? Men det har ju aldrig börjat koka?" Då inser jag vad lukten kommer ifrån och varför mitt tevatten aldrig blev klart - jag hade satt på kastrullen utan något vatten i! Smart Emma! Men allt löste sig tillslut och nu sitter jag här med mitt te, mums!

Kommentarer
Postat av: rebecka

sv: jaa så gaaalet bra asså :D :D

2010-05-25 @ 12:41:05
URL: http://superbecka.blogg.se/
Postat av: Majalis

haha fyfan emma xD

2010-05-25 @ 13:07:58
URL: http://smajlis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0