När mina fingrar inte känner mer, när mina ögon inte längre ser, när livet vänder ska jag ännu be - come give me love, come give me love!

Haha vad na är det för fel på mig? Jag sitter här och bara stirrar ut i luften och vet inte om jag ska skratta eller gråta? Jag är så jävla glad på ett sätt men ändå så jävla ledsen. Jag känner tårarna bränna bakom ögönlcken helt utan anledning som vanligt, men samtidigt är jag lyckilgare än jag någonsin varit. Vad betyder det? Kan man vara glad och ledsen på samma gång och vad är det i så fall man känner?

Allt är över nu, vad finns det mer? Typ inget kvar i skolan, basketen är slut. Jag har inga måsten, jag har inget alls typ. Jag är tom, eller nåt. Jag har mycket att göra men ändå inte. Hur fan ska jag veta vad som är rätt? Jag är nog bara jävligt förvirrad helt enkelt, eller? What? Om inte ens jag själv försår vad jag håller på med, hur ska någon annan göra det? Är det normalt att tänka så här förresten, är det bara jag som aldrig förstår mig på mig själv eller gäller det alla? Jag är typ i en bubbla eller något, har så jävla svårt att bestämma mig för något. Jag är fan psykiskt instabil!

Nu ska jag duscha tror jag, eller kanske göra något annat, får se. Tror jag lider av ambivalens....

PEACE

Kommentarer
Postat av: Obb

Åh, det där känner jag igen. Det kallas för separationsångest!

2010-05-21 @ 15:23:09
URL: http://obbie.blogg.se/
Postat av: jaqueline

jag blir regelbundet hysteriskt ledsen utan anledning! tro inte att du är ensam! och tänk hur glada vi är resten av tiden :D :D :D

2010-05-26 @ 19:14:55
URL: http://snackie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0