TANDVÄRK!

Aaaj aaj aaj! Jag har så k*kont i min tand att jag inet vet vart jag ska ta vägen! Jag kan inte äta någonting för det går inte att tugga! Jg har proppat i mig värktabletter hela kvällen och då bir smärtan precis uthärdlig men när dom inte verkar längre vill man ju bara dö! Fy fan asså, jag kommer aldrig mer säga att folk som har tandvärk är löjliga eller något!

I våras lagade jag den tanden eftersom det hade lossnat en bit av tanden, något måste ha gått fel vid den lganingen för efter det har tanden ilat ganska mycket men inget jag orkat åtgärda eftersom tandläkarbesök inte kommer särskilt högt upp på min list. Men så igår började tandjävlen ila som fan och på kvälle började den göra ont. Och hela dagen idag har varit nästintill outhärdlig och den har bra gjort mer och mer onte. Jag måste stå ut ändå tills kl 11 imorgon då jag fått tandläkartid! Hur ska jag stå ut? Hur ska jag kunna sova? Dessutom har jag ingen Twillght att trösta mig med eftersom jag har lovat mig själv att inte börja läsa den nu eftersom jag måste läsa två böcker i skolan och två är en för mycket. Jag kommer börja gråta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0