"Ghandi said 'Everything you do in life is insignificant, but it is very important that you do it"

Vad hände med att jag måste plugga ihjäl mig för att ha chans på G imorgon? Ooops! Nej men jag tar tag i det snart..

Idag var jag på bio med Anna och vi såg Remember Me, igen. Och jag kan inte säga något annat än att den filmen är så jävla grym! Det går inte att se på den utan att gråt ihjäl sig. Den berör verkligen, när man går därifrån kan man inte riktigt återgå till livet, den har liksom lämnat ett avtryck och gått rakt in i hjärtat. Så ska en riktigt bra film vara! Jag är fortfarnade tagen. Jag har sett den 3 gånger nu på typ några veckor, men jag är verkligen inte trött på den, jag vill ha mer och mer och mer! Filmen måste ses av alla!


Kommentarer
Postat av: Anna som vet bättre!

Emma det var faktiskt! "Whatever you do in life will be insignificant, but it's very inportant that you do it"

:D

2010-04-16 @ 22:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0